2015. január 1., csütörtök

Frosty windows

Újabb kockákból épülő minta látott napvilágot, amely egy "kocka rajongó" számára ugyebár kihagyhatatlan.

A szín megint kérdéses volt, így a készletre hagyatkoztam. Aztán meg olyan hosszú lett a variációk sora, hogy másfélszer körbeérte a csuklóm. Viszont nagyon jók lettek egymás mellett a színek és nem volt szívem megbontani a sort, vagy kivenni valamelyiket is, így nyaklánc lett belőle.

Monumentális nyakék hatását kelti, és hiába, hogy "csak" csiszikkel készül, gyönyörűen csillog. A fülit megint hosszúra terveztem, de végül egy kicsinyített egységből lett bedugós fazonú. Erről a nyakékről semmi sem vonhatja el a figyelmet!

Persze megint nem tudtam megállni, hogy ne változtassak a mintán. Nekem az eredeti változat "plötyi", nem állt szorosan sem a kő sem a szalmát keretező kásasor. Viszont nem kellett rajta sokat változtatni: Az alsó oldalon a sarkok kaptak 1-1 15/0-val feszítő szemeket, az elején pedig nem RAW-val tettem fel a pikót, hanem simán a csiszik közé fűztem a 15/0-11/0-15/0 szemeket. Ugyanennél a lépésnél a csisziből a sarok 11/0-i felé mentem és összefordítottam őket egy 15/0 kásával.

Ez így lehet nem volt teljesen érthető, de aki majd fűzi a minta alapján látni fogja a különbséget. :-)

Minta: Evelína Palmontová
Beadwork - December 2014/January 2015

6 megjegyzés:

  1. Hú nagyon különleges lett, tetszik nagyon a szín-összeválogatás.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek az ékszerek :-). Ugyes vagy, hogy változtattál a mintán, és nem utolsósorban turelmes is. Nálam mukodik a befoglalás, nem lottyedt maga a foglalat. Lehet azért, mert feszesebben tartom a fuzoszálat. Kívánok sok szabadidot a további alkotáshoz :-). Evelína Palmontová

    VálaszTörlés
  3. What a beautiful set and lovely colors ♥

    VálaszTörlés
  4. Imádnivaló ez is, mint a többi munkád! Ahogy nézegetem a különös gonddal összeállított színvilágodat a formák harmóniájával, egyszerűen minden egyes darabnál az jut eszembe, hogy ilyen nekem is kell!:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szep darab lett,gratulalok

    VálaszTörlés
  6. Hűűű, ez meseszép lett! Imádom!!! :)

    VálaszTörlés