2015. augusztus 27., csütörtök

Kicsinyített Jewel Of India

Sok mindenkinél láttam már az alap mintát és többnyire jó vélemény volt róla, így belefogtam. Swari az van benne bőven, így a szarka felem nagyon akarta a sikert, de a kása mennyiség riasztóan soknak tűnt. Aki szereti a peyote karkötőket annak biztos bejön ez a változat, nekem túl lapos és széles volt.

Így 3 mm-es szalmához nyúltam, de még a 15/0 kásával sem lehetett hasonlót készíteni. A hatszög minta, a swari befúzés módja és a 3-3 db kásák kis virága viszont nagyon tetszett, azzal mindenképp szerettem volna valamit kezdeni.

Végül is egyszerűen a kásák elhagyásával is működött a minta (bár egy kicsit eltorzultak a hatszögek), melyből nekem a két sor is bőven elégnek bizonyult - így is majdnem 100 db kristályt emésztett fel - és ezekkel a színekkel nagyon légies csilli-villi változat kerekedett.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése